_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



3 september

2013-09-03 @ 13:31:08 i Allmänt
Idrott på morgonen, himla kul för vi hade höjdhopp och en annan övning. Under den tiden fick man också chansen till att utföra egna övningar så jag och Sara fick med Milla och Amanda på plankan och sidochrunches + vanliga och lite så! Historia drog ut på tiden då vi pratade om källkritik då vi fick läsa om Gustav Vasa.. Idag hade hon bara två matchande klädesplagg, turkos tröja och turkosa skor.. får se nästa vecka vad det blir då för färg.
 
Senare idag ska jag iväg till stan för att träffa Ida och plugga på Coffffee, innan jag drar mig hemåt för en träning med boendet. Det kommer bli springning/Pw, efter det crossfit. Ska bli kul eftersom att jag inte tror att jag någonsin testat det. Ikväll ska jag och Sara börja på challenge, drog ut två dagar men det kommer nog gå bra ändå!
 
 
[Bilden är tagen utav mig, en måne och grannens träd]
 

Lämna gärna en kommentar!