_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Gårdagen och dagen

2013-09-25 @ 23:43:54 i Allmänt
Igår hade vi friluftsdag, då vi gjorde en massa aktiviteter ute i det kalla och regniga vädret, totalt gick vi ca 1mil. Så kul! Det roligaste med dagen var nog att vi fick alla tio poäng på traktordragningen men det var nog pågrund av vårat samarbete och pep! Score! 

Idag så har jag pluggat men gav upp efter ett tag då jag drog ut och sprang 3km och sedan intervaller! Känner mig så duktig just nu, jag har stretchat och kan fortfarande gå ner i spagat otroligt nog. Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag till innan jag försöker med split som gjorde att jag blev skadad sist.. Ajabaja! 

Puss och godnatt


Lämna gärna en kommentar!