_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Allahjärtansdag

2014-02-13 @ 21:35:00 i Allmänt
Kan nu säga att jag inte är så värst taggad då jag inte har någon att fira den med. Men så läste jag Malins inlägg där hon skrev såhär:
 
HEJSAN!!! 
VILLE BARA PÅMINNA ER OM ATT INTE GLÖMMA ALLA ♥ DAG IMÖRA!!
JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ALLA DE SOM KLAGAR PÅ ATT DE ÄR ENSAMMA! OCH JAG BLIR ENNU TRÖTTARE PÅ DE SOM KLAGAR PÅ DE SOM KLAGAR PÅ ATT DE ÄR ENSAMMA!
ALLA ♥ DAG ÄR INTE BARA FÖR DE SOM HAR POJK/FLICKVÄN! DET ÄR FÖR ALLA! MAN KAN VELL FÖR TUSAN ÄLSKA NÅGON ANNAN ÄN EN PARTNER?! TYP EN ASBRA VÄNN ELLER SIN MAMMA! 
GÖR SOM JAG! FIRA ALLA ♥ DAG MED DIN KÄRA MOR OCH VISA HENNE DIN KÄRLEK!
SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER IFALLATT NI INTE SKULLE FÖRSTÅ TYDLIGT NOG!
 

Så jävla klockrent, faktum är att jag har någon/något att fira den med. För det första ska jag upp till sjukan i Köping för röntgen - inte så jätte glad över det men sedan kan jag fira det med hockeyn som börjar runt halv två, Sverige - Schweiz. Wiihu. Och sedan ett troligt besök av mormor och morfar, vilket de måste tycker jag. Och så har jag hundarna och mina älskade föräldrar på kvällen. Kanske lite träning också. Sen kommer nog någon rolig jävel skriva med mig imorgon. Kanske
 
 

Lämna gärna en kommentar!