_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Just breathe

2014-02-26 @ 23:59:21 i Allmänt
Känner mig smått duktig idag, har hunnit skriva färdigt cv-personligtbrev till entreprenörskapen, skrivit ner en massa text som är nödvändig för pp:n då vi ska ha redovisning - blev klar med pp:n också (y) fast jag tog dock en pluggpaus på fyra-fem timmar, då jag läste bok och tittade på flera avsnitt av vampire diaries - för några månader sen hade jag inte tillåtit mig att bli den nörd jag är nu för böcker och serier. Helt sjukt!! Det är bra i alla fall.

Nu lite senare ikväll började jag på en annan pp till nästa vecka då jag och Carolina ska ha redovisning. Jag har också ändrat om designen men det går fortfarande inte att kommentera oturligt nog. 

Puss godnatt

Lämna gärna en kommentar!