_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Liar Liar

2014-02-02 @ 22:57:55 i Allmänt
Att ha något vettigt att säga i alla lägen och misstag som händer försvinner när man tänker på vad som hänt och vad man själv gjort. Man hittar inga fel i det man gör men man bara vet att allt man gjorde är så jävla fel så att de inte är sant. Idag är en sådan dag då jag är frustrerad och jävluskt arg på mig själv, det är mycket att jag gjort bort mig totalt och förlorat någon som betyder så sjukt otroligt mycket. Jag är feg. Varför? Så jävla typiskt mig. Nog om det.
Jennie
My love and beautiful sister
Du betyder allt för mig
 
Min älskade syster var på besök idag, hon har varit hemma i Arboga i helgen och sedan skulle de åka tillbaka till Göteborg idag men de tog sig an omvägen och kom till mig en stund. Och en kram fick mig genast på bättre humör efter kvällens ja stora fail om man kan säga så. 
 
 

Lämna gärna en kommentar!