_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Nausicaa Aqarium

2014-02-14 @ 12:36:00 i Allmänt
 
Galet taggad inför Frankrike nu.
Jag vill att vecka 20 ska komma nu, nuuu. Så att jag kan sätta mig på ett flygplan med fulla väskor och ett ordlexikon för franska i handen. Tittade igenom bilder på hur det kan se ut, jag ska ut på den där bryggan (om jag hittar den). Jag ska praktisera på Nausicaa Aqarium i tre veckor i Boulogne sur-mer allstå på kusten och det kommer vara sommar väder
Min tanke nu är att jag kommer att växa som person och våga ta åt mig mer samt visa vad jag går för. Och självklart försöka se allt mer positivt. Let do this shit!
 
Helgerna är planerade på ett ungefär, en resa till Paris och en över till England (förhoppningsvis London).
 
 

Lämna gärna en kommentar!