_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Tisdag

2014-02-11 @ 13:09:14 i Allmänt
Det är tisdag. Vi skulle ha haft historiaprov men det blev flyttat till måndag efter lovet, så himla gött! 
Startade upp dagen med idrott, ett ganska lamt träningspass men helt okej innan det blev duschen och mot skolan igen för att skriva upp sin närvaro på historian. Hem - där jag gjorde mig frukost! Jag började även läsa lite så att jag skulle bli klar med boken i den tjocka boken. Det är ju en triologi men första är avklarad och nu ska jag börja på nästa. vill ha den här boken för mig själv men så snart jag är klar måste jag lämna tillbaka den till Ida. 
 
Jag lovade mig själv att aldrig bli en bok eller serienörd men ser ut som att boknnörden börjar växa till sig en aning. Och igår var det nära att jag satte mig framför Vampire Diaries om de nu heter så vet jag inte, lite på grund av att Alexandra och jag tittade lite på de när jag var där. Helgen var amazing måste jag också säga, den var väl behövlig.
 
Idag ska jag försöka fixa lite till allahjärtansdag som vi ska ha på torsdag på skolan.
Dra mig mot gymmet och göra mig ordentligt med mat.
 
 

Lämna gärna en kommentar!