_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Tuesday

2014-02-18 @ 20:33:00 i Allmänt
Igår kväll blev det en oväntad löptur som varken jag eller pappa hade tänkt oss. Men om han så väl frågar om vi ska ut oh springa så får han skylla sig. Var snäll och frågade om han skulle ut (egentligen inte) menmen mitt svar var inte så uppmuntrande för honom och en löptur blev det och på en helt okej tid.
 
Idag har jag tagit det lugnt för det mesta då jag har tittat lite på OS, vart ute med hundarna, jag har till och med bakat idag O.o har inte gjort det på månader nu känns det som. Tagit mig en till promenad och sedan har jag läst lite då jag blev klar med andra boken i trilogin och nu är jag en tredjedels in i den sista. 

Lämna gärna en kommentar!