_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Wednesday

2014-02-26 @ 16:16:20 i Allmänt
Tillbaka till skolan och verkligheten. Lovet var skönt men jag kunde inte koncentrera mig på något plugg överhuvudtaget. Sedan i fredags kväll har jag haft ont i huvudet, känns som en stor jävla cementklump! Så ja ursäkta men igår på sista lektionen orkade jag inte hålla huvudet uppe under filmen så jag somnade tillslut, vaknade lagom till filmen var slut men det löser sig. I måndags gjorde jag även historiaprovet, gick inte heller som jag hade tänkt mig. Och i söndags kom jag hem till ett tomt rum - blev som en liten chock och jag var allmänt sur den dagen. Men nu börjar jag vänja mig med ett stort rum för mig själv, lite tomt bara och fyhelvetes kallt! 
 
Nu har jag i alla fall klarat av plugget för den här veckan, dags för en paus innan jag ska börja inför nästa veckas så slipper jag bekymra mig om det. Har även ett megaprov nästa vecka - allt man kan veta om fåglar. Känner verkligen nej för det. 
 

Lämna gärna en kommentar!