_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Wednesday

2014-02-19 @ 20:32:00 i Allmänt
FAAn, score till dig Mathilda. Lyckas stänga av mobilen och pinkoden borta i Norrköping. Naeh usch, okontaktbar i några dagar nu om inte Malte lyckas hitta kortet någonstans i rummet. Det vore ett under ifall han skulle hitta det i den där röran som jag lämnade det i.
Annars under de senaste 24h har jag påbörjat att göra om bloggen men då hjälp ifrån en annans grund - så grym är ju inte jag men det funkar helt okej förutom att det inte går att kommentera.
 
Jag har övningskört lite med morfar och sökt lite sommarjobb. Jag hade redan nu kunnat få ett på arbogas djurklinik men självklart så är jag ju inte 18 under den perioden så det gick ju inte men skulle söka dit så snart jag hade fyllt 18. Det roliga var att han gjorde en intervju direkt när han kollade igenom CV:t och sen började vi prata om etologi mitt i allt. Ja trevligt snubbe de där!
Blir nog ett troligt sommarjobb på BurgerKing, Dollarstore eller Dinners, förhoppningsvis.
 
Ikväll har jag hunnit med att gå på föreläsning - Mia Törnblom som talade om självkänsla.
Mycket intressant och slutade med att jag gick därifrån med en bok i handen.
 
 
 
 

Lämna gärna en kommentar!