_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Chuck Norris

2014-01-21 @ 10:50:36 i Allmänt
Dagen har bara börjat helt fel, asont i ryggen, Emelie är sjuk, jag har träningsvöörk i mina armar. Jag gymmade i söndags också, kollade hockey. Igår gick jag i skolan, Emelie var sjuk då med.. vi fick sluta tidigare men jag var tvungen att dra dit igen för att kolla med syven om hur jag skulle göra med de berhörigheter jag behöver plugga upp. Bajs nu kom jag på att jag måste hitta en annan lärare för att kolla om jag kan göra matte 2c på fritiden med hennes lektioner på internet och så. baaajs!  Ah annars skrev jag prov i går, det gick sådär men man får hoppas på det bästa. 
 
På kvällen fikade jag med IDA, min lilla bebis!! Har saknat henne så mycket! och som valigt stöter vi på Nils på stan så han kom in en sväng på coffeeh. När jag kom hem kollade jag och Emelie på madagaskar 3, så jävluskt awesome!

Lämna gärna en kommentar!