_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



++

2014-01-07 @ 09:52:00 i Allmänt
Igår kväll ringde underbaraste Ida mig, det resulterade i minst en timmas prat i telefon om lite allt möjligt. Hon fick mig på bättre humör och jag fick henne på bättre humör. Det slutade med att jag tog mig en promenad hem till henne där vi fortsatte prata och titta på suburgatory säsong2. Sov kvar där över natten, gick och la oss vid tio i tolv kanske men i alla fall lite efter det fick man höra ljudet av högljut sex ifrån andra sidan väggen..Det var inte så kul men Ida hade redan hunnit somna, klockan tickade vidare och klockan började närma sig två, hon bredde ut sig över sängen så jag fick knappt plats men sista gången jag tittade på kockan var 03.06. Mmhm underbart. 
 
Upp halv åtta, äta lite frukost och dra sig hemåt på en morgonpromenad. Nu har jag hunnit med att duscha, skriva i vad som händer nu i veckan och nästa vecka, fr''''scha till mig oh allt. Så jag har alltså gått 1 mil och 2km på mindre än 24h.
 
Dags för en powernap

Lämna gärna en kommentar!