_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



^•^

2014-01-08 @ 21:48:05 i Allmänt
Dag ett i skolan började helt okej men som vanligt var det lite segt att komma upp ur sängen. Entreprenörskap då vi gav UF företaget en till chans, får se hur det blir senare. Naturbruk då man blev lite besviken för vi kommer inte få bygga färdigt inne hos iller, lite små surt så då fick vi sätta oss i gruppen och skriva om vad vi hade gjort, hur det hade gått, vad vi lärt oss mm. 

Annars idag tog jag mig en springtur på kanske 3km och sen har jag dött framför hobbit 2 med Emelie och Anton.

Jag har också bestämt mig för att göra squat challenge,

Och jag är oerhört sugen på Kina mat!

Lämna gärna en kommentar!