_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



¤¤¤¤

2014-01-09 @ 18:16:52 i Allmänt
Jag lever dödens död.
Hur pigg som helst men har aldrig varit så död i hela mitt liv. 
Sängen kallar på mig, ropar mitt namn och det gör godiset, popcornen, chipsen och colan i affärerna också. Jag var bara så tvungen att köpa en godispåse för två tre dagar sen, jag var inte sugen på det då, inte varit det men idag åt jag upp den. Fortfarande inte sugen på godis, utan bara på att äta något fastän jag inte är hungrig.
 
Idag började vi med två nya kurser och har alltså bara sex eller sju olika kurser den här terminen. Tror det kommer bli bra. Idag har jag pluggat för första gången i år. 
 
ungefär så här jag nog jag sett ut hela dagen.
told you, död

Lämna gärna en kommentar!