_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



FROZEN

2014-01-18 @ 18:13:42 i Allmänt
Idag är det lördag och det känns som söndag. Hur som helst har jag vart typ död i kroppen hela dagen och gått som en anka genom korridorerna, då jag tränade två gånger igår. En gång på morgonen och sedan en på kvällen. Första passet blev det ben men vi tog det lugnt eftersom att vi båda två inte är riktigt hela runt knäområdena och det andra blev det triceps och axlar, jag dog ju lite halvt. Men emellan det pluggade jag och efter det pluggade jag. Åt mat gjorde jag självklart. 
 
Idag har jag hunnit kolla igenom svenskan, skrivit lite för svenskan och sedan har jag kollat på film med Emelie, vit tittade på Frozen, helt underbar film och typ svenska namn med i den!! Och det har snöat hela dagen, så vacker!! Stora och fluffiga flingor och asmycket ny snö har kommit, blir så glad av det!! Så ljust och mysigt ute.
 
 

Lämna gärna en kommentar!