_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Snön faller i en mild "snöstorm"

2014-01-16 @ 00:24:11 i Allmänt
Jo rubriken är faktiskt sann för det är vad som händer utanför fönstret just nu.  
Jag är tillbaka i Norrköping efter ca 2 dagar hemma hos mamma och pappa, jag pratade om att åka hem på morgonen i köket när jag inte kunde somna om (jag hade sovmorgon). Under den tiden som jag stod i duschen bestämde jag mig för att vilja åka hem av privata anledningar. Ingen visste att jag skulle dra och ingen vet varför.  

men det jag har gjort är att umgås med min mamma och min släkt på pappas sida. Det var skönt att bra ta det lugnt och jag uppskattar det till hundra procent.

Idag kom jag tillbaka men så välkommad kände jag mig inte heller, hade nästan kunnat satt mig på tåget hem igen. Jag blev i alla fall tydligt välkomna av Klara och lite av Sara i skolan sen. Ahja. Vad är livet om inga problem eller konflikter medkommer? 

Jag har köpt gymkort och har gymmat med Sara, Viccan, Klara och sedan två gamlingar (Adrian och William). Det gick bra. Jag har också hunnit laga mat. Jag har våldgästad Cornelia i kanske en timma om inte mer eller kortare. Klara har försökt prata matte 3c med mig. Jag behöver nämligen matte 4 för att komma in på den linjen jag vill sen :'))

Lämna gärna en kommentar!