_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Fredag

2014-03-21 @ 12:27:05 i Allmänt
Har känt en sådan här olust att blogga under veckan då det har vart mycket fokus på plugg för bara ett prov som jag trodde jag skulle strypa mig själv på. Tur att jag inte gjorde det då men nära på. Idag har jag även bokat resan till Frankrike, så jävla taggad! Åker dit tidigt på södagen den 10:e eller 11:e kanske det är! Vi landar lite utanför Paris och vi ska lokalisera oss med buss till tågstation i Paris som ska ta oss till dit vi ska Bolougne någonting. Vilket skulle ta några timmar den resan också. Vi funderar även på att dra till London över någon helg eller så kommer vi vara i Paris sista helgen, vilket vi nästan är tvugna till då vi ska åka hem den 2 på kvällen, alltså en måndag. 
 
 

Lämna gärna en kommentar!