_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Fredag

2014-03-14 @ 22:15:46 i Allmänt
Hemma, helt ärligt känns det faktiskt skönt att komma hem. Imorgon blir det en enkel vilodag, kanske drar ut på golfbanan med morfar och slår lite eller sätter mig på cykeln i källarn, jadu vem vet. Kanske tar mig ett dopp i jaccuzzin! På söndag ska jah i alla fall gymma med Malin, haha sjukt. Men ska blir kul att få träffa henne och så, sen blire tandläkaren åå måndag innan jag åker tillbaka.  Jag har även fått besked om mitt knä, så jag ska kallas till ortoped inom tre månader!! Och sen stod de något om rökning blabla inför operation, vet inte hur jag ska tolka det :s hoppas då inte på operation för faan! Och hoppas att det inte blir när jag är borta i Frankrike heller! 



Lämna gärna en kommentar!