_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Ljusa prickar på en mörk tavla

2014-03-25 @ 00:11:41 i Allmänt
Började dagen med en skön sovmorgon, uppvakning till rock klassiker och sedan en lugn frulle innan första lektionen började. Vi fick reda på provet vi gjorde i fredags, ett poäng ifrån fullt, lite surt det men jag är faktiskt nöjd med provet men om jag inte glömde svara på en så hade det vart fullt men ahja, lunch då jag även hann med oh titta lite åå pwo snacket sen lektion igen, trodde aldrig att det skulle ta slut på lektionstid!! 

Efter skolan har jag bara suttit och kollat träningsbloggar, former mm. Och så tittade jag färdigt på pwosnacket. Har lagat mat med Klara och sedan dött på hennes rum innan vi bestämde oss för en promenad, det första vi såg när vi kom ut va stjärnorna!! Så himla fint men kallt var det. La oss i en rondell och försökte hitta lilla vagnen eller vad den ni heter. 

En annan fantastisk nyhet är att jag har fått sommarjobb, blev helt chockad när dom ringde och sen så vare lelle som jag pratade med, kände inte ens igen rösten på henne. Så sjukt men kul, cash is king! 

Lämna gärna en kommentar!