_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Söndag

2014-03-30 @ 21:06:23 i Allmänt
Sovmorgon väntar men får helt enkelt vänta tills nästa vecka. På min köra sovmorgon ska jag upp till gymmet när det öppnar klockan 06.00, bara för att jag kan. Självklart drar jag ju inte dit ensam utan har My med mig. Känner för att bara röra lite på mig för att sedan kunna plugga hela veckan och sen på torsdag köra helkroppspass med Hanna som jobbar här. Då hon ska hjälpa mig oh komma igång lite, framförallt lägga upp en träning som kommer göra mig starkare och större i kroppsmesigt - här ska de inte bli nån klen tjej inte ;) 

Haha men nog med det, ska äta och förbereda för kvällen. Puss see yaa


Har även köpt lite nytt när jag va ner hos Jennie med familjen! Mys.

Lämna gärna en kommentar!