_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Stolt

2014-03-03 @ 23:55:00 i Allmänt
Idag är jag faktiskt lite glad över mig själv då jag har lyckats med att vara positiv större delen av dagen, trots att jag velat vara negativ på vissa saker så har jag struntat i det. Jag är också glad och missnöjd över betygen som blev satta för två kurser som avslutades, vet att jag kunnat gjort bättre ifrån mig men jag hade ju inte precis de lättaste månaderna förra terminen.. 

Förtrollad av boken Bekännelser vid midnatt av Brenda Joyce. Snart redan utläst och jag tog mig friheten att köpa den på stationen i Göteborg innan jag begav mig hemåt, kunde inte släppa boken ur sikte. Fortsatte läsa när jag väl kom hem och idag också, imorgon kommer de sista kapitlens ta slut men jag vill egentligen inte veta vad som kommer hända.. Haha

Lämna gärna en kommentar!