_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Tisdag

2014-03-18 @ 20:24:00 i Allmänt
Åh imore fick jag världens jävla start på morgonen, låg och tänkte i en minut efter larmet gått. En minut till sen så blev det bara nej om jag ligger kvar då kommer jag aldrig komma upp. Så jag bokstavligen flög upp ur sängen och drog på mig träningskläder, åt frukost och fixade iordning det sista innan jag satte mig och väntade på bussen i 15 minuter, kall men solig morgon. Bussen, inga är väl vakna nu inte? Klockan va ju bara tjugo över sju, men jag hade ju fel. När jag kom till stan var de ju en massa där, första tanken var - Fan om det är många på gymmet nu!. Tog mig dit, så jävla skönt. Nästan tomt! Yes, fyfan va skönt. Värmde upp, typ dog av det men tog mig till fan heter det? Ah iaf jag började med squats, trodde aldrig att det skulle bli så jobbigt. Och jag höll på att börja garva för i spegeln kunde jag se en tant som höll på med, ah jag vet inte vad men ååh. Tog mig vidare för benspark, både fram och bak, sedan till benpress. Fyfan va jobbigt de sista var, sen snorungar som skulle ha idrott i en av salarna bara gick förbi oh glodde!! Usch. Haha nej men sen att man dricker tonvis med vatten under tiden man gymmar, hemskt. Blir alltid så jävulskt kissnödig efteråt. 
 
Det ända jag stör mig på är musiken, finner inga ord för hur opepp man blir av den. Det ba blev, seriöst.
 
Chocken blev ju när jag skulle gå ner för trappen sen ifrån gymmet, såjävla klen för att ta emot mig så, hängde på det dära som man håller i sig i. Så död man kunde bli. Satt på bussen och då började jag ju självklart tänka på om jag skuller orka mig upp för att trappor på boendet, inte så fasligt många. Så promenaden från bussen till dörren var helt okej, sen ville jag inte gå upp för trappan så jag drog mig upp. Efter duschen har jag inte haft ont alls men nu runt sju började jag känna mig en aning stel efter att ha suttit och pluggat. 
 
 

Lämna gärna en kommentar!