_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Andra veckan, kort och gott

2014-05-27 @ 21:21:46 i Allmänt
Vi lever, har då inte orkat bloggat om vad vi har gjort. Egentligen inte nu heller.
Men kort kan vi säga att vi har gjort ungefär samma saker som första veckan och ätit en massa. I måndags blev det som en helt vanlig dag, slog rekord i att sitta stilla (1.5h), frågade om det fanns något att göra men icke då. Tisdags, åh ja då var vi grymt trötta, slog rekordet igen med att sitta stilla (2h) men då fick vi reda på att vi skulle få träna med Speedy, Xino och Moritz, då vi fick greja lite med dem och klappa på Xino. Onsdags, gjorde alla saker, satt stilla, dem började prata om banan och tittade på mig (Lisa stod i "köket"), banan är deras sak dom har på sidan när dom tränar, alltså där fisken ligger i, ah ni fattar. 
 
Aaaah, blandar ihop allt!!
 
Nej men okej i onsdags gjorde vi vanliga grejor, pratade om dream night och sedan fick Annabelle måla oss i ansiktet eftersom hon behövde öva. Denna dag fick vi även mysa med Speedy och Xino, ta bilder med dem och lite annat. Marine försökte även lägga en boll på deras nos. 
 
Torsdag, tog det relativt lungt fram till lunch då vi skulle börja packa i typ väskor med gossedjur, godis och lite leksaker inför dreamnight. Vi fick även träffa Wiliam som också jobbar där. 
 
Fredag, packa i mer saker i väskor till dreamnight. Mycket rörigare just den dagen eftersom allt skulle fixas, Lisa och jag fick stanna kvar och hjälpa till lite innan och under dreamnight innan vi begav oss hem, lagade mat och sov.
 
Under helgen har vi inte gjort så mycket, gick på stan i lördags och åt på en restaurang i gamla stan då jag moffade i mig min tallrik och sedan Lisas som inte orkade allt. Ja just den dagen var jag hungrig. Vi har kommit fram till att jag äter hela hela tiden. I söndags drog jag iväg till gymmet för andra gången under tiden vi har varit här i Frankrike, kom hem, gick iväg oh åt, eller om vi handlade först och sen gick till gamla stan igen och åt, regn och sen solsken. Somnade när vi kom tillbaka och sedan dog vi ännu mer på rummet.
 
 

Lämna gärna en kommentar!