_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Torsdag

2014-05-08 @ 08:47:08 i Allmänt
Hejhej, hade nästan glömt bort att jag ägde en blogg men förhoppningsvis kommer den att uppdateras mycket bättre nu. Nu är det bara några få dagar innan jag drar till Frankrike med Lisa, packningen är i fullrulle men jag packar ur och in nya grejer hela tiden.. Kan inte riktigt bestämma mig för vad som ska med och inte eller om de blir onödig packning.

Hotell, tåg och flyg är bokat nu men dock bara enkelbiljett för tåget så det får vi ta där nere (y) 

Under dem senaste veckorna har jag tränat, tränat och pluggat samt att jag jobbade i helgen ute på Dinners där jag nu har sommarjobb varav första jobbpasset har jag stängning. Underbart! Men jag är i allafall ledig första veckan på lovet sen har jag några strödagar här oh var så förhoppningsvis hinner jag träna massor under sommaren då jag har tänkt mig citygym i Arboga

Ahja pusshej, nu blire frukostplugg med Emelie och Sara :*

Lämna gärna en kommentar!