_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Fredag

2014-09-12 @ 20:04:41 i Allmänt
Okej. Hej alla läsare där. Jag har som sagt inte uppdaterat denna blogg seriöst på kanske 3 månader, så tänkte att nu kan det få kommer ett inlägg eller så. Idag är det fredag vecka 37, och skolan har börjat på ganska så hårt. Idag hade vi även möte med Himmelkåren, jag och Filippa ska vara representanter på två event som kommer strax då för kåren, ett i linköping och ett i stockholm. Det kommer nog bli ganska så kul!
 
I början denna termin har vi haft ganska mycket, många redovisningar och uppgifter på uppgifter, så just nu sitter jag med en engelska uppgift om JANTELAGEN som jag börjar få lite smått panik på eftersom den ska vara inne ikväll och vi fick den i onsdags men har inte fått någon lektionstid till att göra den. Och snart är den nog klar men sedan blir det naturkunskap - skrivuppgift innan jag ska svara på frågor mm. Annars är det ju helg nu, så ska faktiskt sova lite, eftersom jag har vaknat fyrtionelva gånger i tre dagar nu om nätterna, så immunförsvaret har inte varit på topp och jag har frysit men svettats osvosv. 
 
Men puss hej trevlig helg
(Bild från Frankrike, Boulogne sur-mer)
 

Lämna gärna en kommentar!