_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Lördag vecka 39 2014

2014-09-27 @ 11:25:16 i Allmänt
Hejhej, en vecka har gått och jag är glad. Träningsvärk i benen, pluggat och gjort redovisningar, tränar såklart. Städat rummet varje dag, förstår inte hur det kan bli så stökigt hela tiden, i tisdags kom pappa hit då vi hade utvecklingssamtal och kollade körskola så jag ska börja vecka 44 så ungefär halva den lediga veckan blir jag kvar i Norrköping. Förra helgen var vi eller jag och pappa till cross SM, Göthenberg skulle vara med oh köra så träffade ju honom då också. Åt massa grillat gjorde vi också. Hmm i onsdags var jag och Filippa iväg till Linköping och gick på kommunikations utbildning. I torsdags tränade jag ben med Eli eller han gjorde inte de men vi åkte dit tillsammans och sen körde vi mage tillsammans också! 
Igår var det fredag, jag och Filippa hade dejt i köket, en väldigt mysig sådan 🙈 

Juste förra tisdagen, vecka 38 åkte jag med Milla till stan och åt thai! Och helgen innan så umgicks jag med Emelie, den ni.














Lämna gärna en kommentar!